Чудовий кліп для тих, кому треба підняти настрій
Клікніть на обкладинку книги!
Математична скарбничка
- Поради педагогам
- Репозитарій електронних підручників
- Бібліотека геометричних тіл
- Вивчення Геометрії .
- Перерізи (покрокова побудова)
- Комбінації геометричних тіл
"Живе креслення"
Середовище GeoGebra - динамічне геометричне середовище, яке дає можливість створювати «живі креслення» для використання в геометрії, алгебри, планіметрії, зокрема, для побудов за допомогою циркуля і лінійки. (джерело: 1)
GeoGebra (online)
Завантажити середовище GeoGebra
Динамічна геометрія
Пакет програм "Динамічна геометрія" ("DG") Харківських вчених С.А. Ракова та К.О. Осенкова є надійним та перевіреним супутником учителя математики, що виклристовує мультимедіа у своїй роботі. Він містить:
1. Графічне середовище для створення та дослідження геометричних фігур.
2. Графічний калькулятор для побудови графіків функцій та рівнянь з двома змінними.
3. Методичні рекомендації для вчителя.
4. Методичні рекомендації для учня.
5. Настанова користувачу.
Напевно, для поширення ідей використання DG у навчальному процесі і повинен сприяти Інтернет.
Зрозуміло, виникає питання: а чи варті всі ці затрати? Навіщо вони? Сподіваємося, що так. Вивчення геометрії з використанням DGробить цей процес наочним та ефективним, сприяючи впровадження в практику ідей конструктивізму в навчанні.
Метафора конструктивізму "не вивчати, а відкривати", яка відома здавна, без DG не може широко використовуватись на практиці в умовах масової школи, тобто ця метафора не може перетворитися в педагогічну технологію. DG дозволять це зробити через можливості будувати геометричні моделі точно, швидко, наочно, а потім використовуватись для відкриття закономірностей, їх експериментальної перевірки, побудови контр прикладів, наближеного розв'язку задач і т.п.
Зауважимо також, що DG мають потужний інструмент макроконструкцій, який дозволяє на практиці реалізовувати ідеї вирівнюючої методики (якщо деяку задачу розв'язано у загальній формі, надалі алгоритм її розв'язування можна використовувати як чорний ящик, задаючи вхідні параметри побудов і зразу отримуючи побудову). Геометричні примітиви в DG можна задавати як за допомогою візуального конструювання, так і за допомогою аналітичного задання - це дає можливість на практиці скористатися усіма перевагами аналітичної геометрії.
Детальніше:http://kirdey.com/dinamichna-geometriya
Пакет програм "Динамічна геометрія" ("DG") Харківських вчених С.А. Ракова та К.О. Осенкова є надійним та перевіреним супутником учителя математики, що виклристовує мультимедіа у своїй роботі. Він містить:1. Графічне середовище для створення та дослідження геометричних фігур.
2. Графічний калькулятор для побудови графіків функцій та рівнянь з двома змінними.
3. Методичні рекомендації для вчителя.
4. Методичні рекомендації для учня.
5. Настанова користувачу.
Напевно, для поширення ідей використання DG у навчальному процесі і повинен сприяти Інтернет.
Зрозуміло, виникає питання: а чи варті всі ці затрати? Навіщо вони? Сподіваємося, що так. Вивчення геометрії з використанням DGробить цей процес наочним та ефективним, сприяючи впровадження в практику ідей конструктивізму в навчанні.
Зрозуміло, виникає питання: а чи варті всі ці затрати? Навіщо вони? Сподіваємося, що так. Вивчення геометрії з використанням DGробить цей процес наочним та ефективним, сприяючи впровадження в практику ідей конструктивізму в навчанні.
Метафора конструктивізму "не вивчати, а відкривати", яка відома здавна, без DG не може широко використовуватись на практиці в умовах масової школи, тобто ця метафора не може перетворитися в педагогічну технологію. DG дозволять це зробити через можливості будувати геометричні моделі точно, швидко, наочно, а потім використовуватись для відкриття закономірностей, їх експериментальної перевірки, побудови контр прикладів, наближеного розв'язку задач і т.п.
Зауважимо також, що DG мають потужний інструмент макроконструкцій, який дозволяє на практиці реалізовувати ідеї вирівнюючої методики (якщо деяку задачу розв'язано у загальній формі, надалі алгоритм її розв'язування можна використовувати як чорний ящик, задаючи вхідні параметри побудов і зразу отримуючи побудову). Геометричні примітиви в DG можна задавати як за допомогою візуального конструювання, так і за допомогою аналітичного задання - це дає можливість на практиці скористатися усіма перевагами аналітичної геометрії.
Детальніше:http://kirdey.com/dinamichna-geometriya
Детальніше:http://kirdey.com/dinamichna-geometriya
3DG лабораторія

Задачі... Інтерактивні 3D моделі-ілюстраціі... Варіант розвязання...Саме в такому вигляді можна побачити паперовий Збірник завдань для самостійних та контрольних робіт з геомертії, 10 клас (авт. Мерзляк А.Г. та ін.) Для практичного використання вчителя просто дуже корисно. Робота над задачами проводиться у мультимедійному класі, використання матеріалів - у режимі онлайн.
Google навчився будувати графіки функцій
Необмежені можливості для дослідження найрізноманітніших процесів пропонує
Інструкція з користування

Програмне забезпечення
Середовище програмування для дітей шкільного віку.
Сайт програми: http://scratch.mit.edu/
Програма для створення діаграм зв'язку, також відома як "Карти знань", або «Mind maps».
Сайт програми: http://freemind.sourceforge.net/
Програма для створення інтерактивних тестів, завдань, кросвордів.
Сайт програми: http://hotpot.uvic.ca/
Безкоштовний клавіатурний тренажер для Windows.
Сайт програми: http://stamina.org.ua//
Програмне забезпечення для виконання лабораторних робіт з фізики
Автор програми: "Квазар-Мікро"
Програмне забезпечення для виконання лабораторних робіт з фізики
Автор програми: "Квазар-Мікро"
Збірник задач з фізики
Автор програми: "Квазар-Мікро"







Графік серце =)
Microsoft Mathematics 4.0
Графобудівник математичних фукнцій KmPlot