ПРО СЕБЕ


ГУЩИНА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА
Бути позитивним - тут і зараз.
Точним – точність ввічливість королів.
Толерантним – толерантність це повага,
у першу чергу, до  самого себе.
Зібраним. Найдорогоцінніше, що є в нас, - це час.

    Гущина Ірина Володимирівна працює учителем математики у Новостародубській ЗШ І-ІІІ ступенів з 2008 року. Загальний  педагогічний стаж становить 7 років.
      За період роботи у навчальному закладі Ірина Володимирівна зарекомендувала себе енергійним, відповідальним, дисциплінованим, творчим працівником. Учитель володіє знаннями теоретичних основ та сучасних досягнень науки з предмета, володіє інноваційними технологіями навчання, активно впроваджує у навчально-виховний процес інформаційно-комунікаційні технології навчання і цифрові освітні ресурси.
         Ірина Володимирівна володіє особливостями викладання математики, використовує засоби навчального предмета для формування ключових компетентностей учнів, необхідних для творчої самореалізації особистості. 
Працює над проблемою  "Розвиток логічного мислення учнів на уроках математики шляхом використання ІКТ ". Шляхом оптимального поєднання традиційних форм і методів навчання, елементів власного педагогічного досвіду Ірина Володимирівна робить процес навчання цікавим, різноманітним і ефективним. Учитель використовує на уроках та у проведенні позакласних заходів електронні посібники, створює презентації, залучає учнів до проектної діяльності. Використовує різні форми і методи перевірки знань, тренувальні вправи і задачі, диференційований та індивідуальний підхід до учнів, вчить їх логічно мислити, самостійно робити висновки, виводити правила.
      У своїй педагогічній діяльності використовує інноваційні підходи. Прагне до удосконалення уроку як основної форми  навчально-виховного процесу. Упроваджує у практику роботи колективні, групові та індивідуальні форми роботи: робота в парі, в групах різнорівневого складу. Застосовує новітні технології навчання, які допомагають реалізувати завдання уроку: ігрові, інтерактивні, інформаційно-комунікаційні, проектну. 
        На сучасному етапі вважає доцільним використання на уроках математики комп’ютерних технологій. У 5 класі для перевірки знань і вмінь учнів використовує  тренажери, програмно-методичний комплекс навчального призначення «Математика, 5-6 клас», який складається з теоретичної частини (подання нового матеріалу), вправ з подальшими правильними відповідями та тестових контрольних робіт з кожної теми. Методичний комплекс  використовує для підготовки  до уроків, пояснення нового матеріалу, створення власних уроків і редагування існуючих, формування та закріплення навичок розв’язування вправ, передбачених програмою, проведення тестового контролю знань, проведення індивідуальних занять. Використовує «Бібліотеку електронних наочностей. Геометрія 7-9 класи» як демонстраційний матеріал. Одну і ту ж наочність застосовує з різною метою. Побудову трикутників за основними елементами (двома сторонами і кутом між ними, стороною і прилеглими до неї кутами, трьома сторонами) використовуює для самостійного відкриття учнями ознак рівності трикутників, а також для застосування їх у типових ситуаціях.
           Програмний засіб «Динамічна геометрія» (DG) є ефективним на уроках геометрії в 7-11-х класах. Метою даного пакета є надання учням можливості самостійно відкривати геометрію шляхом експериментування на комп’ютері. Тому використовує його  для ілюстрації задач і теорем до курсу планіметрії. Під час вивчення теми: «Сума кутів опуклого многокутника» у 8 класі застосовує даний програмний засіб. Спочатку ознайомлюю учнів з новою темою, потім - розв’язуємо задачі за формулою S=1800 (n-2), тобто теоретично, далі за допомогою програми учні будують довільні многокутники, вимірюють кути, знаходять суму кутів многокутника і перевіряють за допомогою формули правильність обчислень. Це дає змогу практично розв’язати задачі та активізувати пізнавальну діяльність учнів. 
            До уроків математики створює динамічні  презентації у онлайновому  середовищі Prezi.com, що дає можливість запрошувати учнів до спільного редагування. Користується зручним і практичним мультимедійним ресурсом Padlet, що слугує для створення, спільного редагування та зберігання інформації.
     Web-ресурс Padlet використовує для прикріплення фото, файлів, посилань на сторінки Інтернет, заміток, створення навчальних проектів з кількома учасниками, які заповнюють віртуальну стіну інформацією, доступною для читання і редагування будь-яким користувачем майданчика.
      Вважає доречним та ефективним використання на уроках фізико – математичного циклу веб-камери, як засобу, що дозволяє отримати і транслювати в режимі реального часу чітке зображення будь-яких об'єктів, у тому числі і тривимірних, на великий екран цифровим проектором.
     Зображення, отримане за допомогою веб-камери, може бути введене в комп'ютер, показане на смарт дошці, передане через Інтернет, спроектоване на екран за допомогою проектора. Для роботи з веб–камерою застосовує зручну і просту у використанні програму Webcam Surveyor.
     На різних етапах уроку використовує тест-редактор (Test 7), що дає можливість швидко та ефективно перевірити рівень засвоєння програмового матеріалу.
     Активно застосовує програмове забезпечення до смарт дошки SMART та ELITE PANABOARD, що дозволяє зробити урок ефективнішим.
             Кожен учень із задоволенням виконує різноманітні завдання біля дошки.
Відповідні програмні засоби перетворюють окремі розділи і методи математики в “математику для всіх”, що стають доступними, зрозумілими, легкими і зручними для використання.
       Ірина Володимирівна спрямовує свою  діяльність таким чином, щоб зацікавити учнів вивченням предмета, застосовуючи ігрові моменти, нестандартні задачі, історичні довідки з біографій видатних математиків. Заохочує учнів до використання додаткової літератури і появи бажання досягти вищих результатів. Залучає школярів до гурткової роботи, участі в олімпіадах, інтерактивних та творчих конкурсах, проведення позакласних заходів з предмета (вікторин, математичних КВК, турнірів тощо).
         Гущина І. В. бере активну участь у роботі районного методичного об’єднання учителів математики: досконало оволодівши засобами ІКТ, ділиться досвідом роботи з теми «Використання ІКТ на уроках математики», демонструє презентаційні матеріали (2012 рік); працюючи над реалізацією нового Державного стандарту базової загальної середньої освіти, підготувала виступ «Формування ключових компетентностей учнів на уроках математики» (2013 рік). Поділилася досвідом із питань організації роботи з обдарованими дітьми «Застосування технологій проблемного навчання для розвитку логічного та математичного мислення» (2013); ознайомила членів РМО із технологією модульно-блочного навчання «Технологія модульно-блочного навчання на уроках математики» (2014 рік).
         Очолює роботу міжшкільного методичного об’єднання учителів фізико-математичного циклу Новостародубського освітнього округу. Брала участь у організації та проведенні районного семінару-практикуму вчителів математики на базі Новостародубської ЗШ І-ІІІ ступенів «Реалізація діяльнісного підходу до навчання математики як необхідна умова формування компетентності учнів», підготувала та провела нестандартний позакласний захід «Битва екстрасенсів» з використанням програмового забезпечення SMART та ELITE PANABOARD (квітень 2014 року).
              Проводить дослідницьку роботу, ділиться надбаннями і досвідом, активний учасник обласних Інтернет-конференцій та конкурсів з питань використання ІКТ:
-       «Методологічні аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі за програмою «Intel. Навчання для майбутнього»(2012 р.);
-       «Безпека дітей в Інтернеті: попередження, освіта, взаємодія» (2014, 2015рр.);
-       «Шляхи ефективного впровадження  освітніх технологій  у навчальних закладах Кіровоградської області» (2015 р.);
-       «Технологія фахової майстерності: електронні освітні ресурси та технології» (Одинадцяті Хмурівські читання) (2015 р.).
-      «Проектування ІТ -контенту сучасного уроку» (2015 р.);

         Ірина Володимирівна постійно займається самоосвітою, вдосконалює свій професійний рівень, відвідує районну школу комп’ютерної грамотності учителів -предметників, які використовують у навчально-виховному процесі SMART дошки, цікавиться новинками  методики, педагогіки, ІКТ. З метою практичного впровадження безперервної освіти та використання дистанційної освіти для вчителів фаху створила власний блог, чим забезпечує єдиний інформаційний простір, відкритий і доступний для кожного учасника.



0 коммент.:

Отправить комментарий

 

Годинник

Зворотній зв'язок





Powered by 50ContactForm | Report abuse


 
Blogger Templates