Семінар фізики

ПЛАН
проведення районного семінару-практикуму учителів фізики
9.00 - 9.25 Зустріч та реєстрація учасників семінару.
Бурлак Л. Г., директор школи
09.25– 10.20 Теоретична частина семінару
1. Психологічна вправа "Асоціації"
Жукоцька О. О., практичний психолог
Пустовойтенко Р. М., заступник директора
з навчально-виховної роботи
3. Виступ методиста РМК з проблеми:
 «Діяльнісний підхід при вивченні фізики у загальноосвітньому навчальному закладі»
Ошега З. С., методист РМК



4. Презентація досвіду роботи вчителя фізики Гущиної І.В.
Пустовойтенко Р.М., директор школи


10.25 – 12.30 Практична частина семінару
1.Фрагмент уроку з фізики,7 клас.
Тема: «Проект № 3. Розвиток судно- та повітроплавання.
Спостереження за зміною атмосферного тиску».
Методична мета: показати організацію і проведення інтегрованої дослідницької,
 творчої діяльності учнів, спрямованої на отримання самостійних результатів.
Гущина І.В., учитель фізики,
 кваліфікаційна категорія спеціаліст 
2. Фрагмент уроку з фізики, 9 клас.
Тема: «Розв'язування вправ». (Розділ. Електричний струм)
Методична мета: використання електронних ресурсів на уроках фізики
 (веб-камери та програми Plickers) з метою перевірки рівня
 знань учнів в умовах впровадження нового Державного стандарту.
Гущина І.В., учитель фізики,
 кваліфікаційна категорія спеціаліст 
3. Презентація науково-дослідницької роботи«Марсоходи».
Бурлак Артем, учень 9-го класу, учасник ХІV
Всеукраїнської конференції-конкурсу
науково-дослідних робіт школярів «Зоряний шлях»
4. Майстер-клас Гущиної І.В. з проблеми«Реалізація діяльнісного підходу на уроках фізики шляхом використання електронних засобів навчання: віртуальної стіни Padlet, програми Plickers, генератора ребусів Rebus 1, програми Learning Apps, тест Редактора, створення скрайб - презентацій  в програмі VideoScribe.».
5. Практична робота з теми «Створення навчального проекту»
Слухачі семінару
12.30 – 13.00 – Заключна частина семінару
1. Підведення підсумків семінару. Обмін думками.
Зустріч  учасників семінару.






Ньютон.  Кращим фізикам наші вітання!
Нарешті Всевишній почув наші благання
Семінар  у Новостародубській  ЗШ І-ІІІ ступенів організували
Всім зустрітись можливість надали.
Гюйгенс. Бо саме в цій школі педагогічна скарбничка з фізики багата
Тут Державний стандарт Ірина Володимирівна впроваджує завзято.
Ньютон.  Я –Ньютон фізику на 12 балів знав.
Але так уміло її не викладав.
Досвід Ірини Володимирівни  всім  би перейняти пропонував.
Гюйгенс. А я – Гюйгенс.
На уроках Ірини Володимирівни таємно буваю
І від її педагогічних технологій « обалдеваю.»
Вона ключові компетентності в учнів розвиває,
Інформаційно-комунікаційним  вмінням дітей  навчає.
Діти .  Бо саме цього Державний стандарт вимагає.
Ми учні 7 класу
І нова програма у нас на часі.

Новинка нашої програми проекти навчальні
А це –досліджувати  діяльність
І  її функції розвивальні

Кожна група самостійно працює,
А нашу роботу вчитель корегує.

Науково-природничу компетентність Ірина Володимирівна у нас розвиває.
Електронно-освітні ресурси у цьому їй допомагають.

Ми засвоюємо певну систему знань
І здатні застосувати їх у житті без вагань

Для вчителів фізики
Це є одним із головних завдань
Як бачите Державний стандарт в дії у нас!
Як його впроваджуємо,
Ознайомимо  на практиці вас.

Бажаємо Вам творчого робочого дня!
І у свої методичні скарбнички додати знання!

Плідно день у нас задоволено провести ,
Захоплення від семінару у свою школу привезти.



Блог цікава  фізика 7 клас




Фрагмент уроку 9 клас ( за наявності програми Elite Panaboard )



 



Планетоходи (презентація)




У кожного з нас, звичайно, бувають моменти, коли виникає думка: «Більш за все на світі я хочу зараз ніжитися на березі моря та НІ ПРО ЩО НЕ ДУМАТИ»… І якщо першу частину бажання можна виконати, то з другою виникнуть певні проблеми. І винен у цьому ВІН – наш мозок.
      Мозок – у центрі всього, що ми робимо і відчуваємо.
              І одним із факторів нашого професійного розвитку є застосування інновацій у своїй педагогічній діяльності.  І  найголовніше  - поділитися власним досвідом і іншим.
Оскільки моя методична проблема: «Формування основних груп компетентностей учнів на уроках фізики  шляхом використання ІКТ» хочу познайомити Вас з  програмними  засобами, які я використовую в своїй роботі. Це програма Elite Panadoarb, яка розроблені для Smart дошок дає можливість зробити урок цікавішим, ефективнішим. Для зацікавлення та розвантаження учнів  використовую ребуси які створюю в програмі генератор ребусів
Пропоную й Вам створити один із них. Запрошую..
Наступна  програма Plickers швидке тестування, познайомимося з нею детальніше.
Для перевірки рівня знань, умінь та навичок учнів в програмі Тест-редактор створюю тести. Вашій увазі пропоную поправати в прогамі LearningApps. Та програма для створення скрайб- презентацій VideoScribe.
І на завершення хотілося б сказати:
Формування особистості вчителя починається з того моменту коли він переступив поріг школи. Маючи певний багаж  знань, що є фундаментом, вчитель починає працювати. А чи цього достатньо? Протягом певного часу як море роками відшліфовує гальку так і ми відточуємо навички і вміння . Ми даємо відкриті уроки, атестуємось, проводимо семінари і наш характер і наші переконання стають міцнішими як ці горіхи. А чи цього достатньо?  Реалізуючи себе в професії ми можемо  додати свою родзинку творчості, або перчинку характеру, чи підсолодити своєю добротою, а інколи підсолити критичним словом. А чи на цьому закінчується процес формування особи вчителя. І так упродовж усього життя.


                              20 березня у світі відзначається Всесвітній день щастя. 
                                  
              Хочемо подарувати Вам на щастя та згадку сувенір підкову і побажати:
"Будьте щасливими у великому і малому.
 Будьте щасливими у дрібницях! 
Просто будьте щасливими!..."




0 коммент.:

Отправить комментарий

 

Годинник

Зворотній зв'язок





Powered by 50ContactForm | Report abuse


 
Blogger Templates